» Regulamin sklepu i cennik

Regulamin sklepu i cennik



REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO OFFICINA 66

z dnia 29.09.2014


 
Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym prowadzonym przez Sprzedającego pod adresem http://www.officina66.pl


 
Sprzedającym jest Edyta Bocian OFFICNA 66 dostępny pod adresem ul.Wojska Polskiego 8/14 Stęszew 62-060, prowadzący działalność na podstawie jednoosobowej działalności gospodarczej, podlegający wpisowi do Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej wpisany pod numerem NIP: 7772746878, Regon: 302031610 zwany także zamiennie „Usługodawcą”.


 
Kontakt z Usługodawcą można uzyskać:
- pod numerem telefonu komórkowego: 0048 508 390 521, koszt połączenia według stawek operatora telefonicznego wybranego przez klienta.
- korzystając z adresu poczty elektronicznej: biuro@officina66.pl


 
§ 1 Definicje

1. Regulamin – niniejszy regulamin. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).

2. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, a posiadająca zdolność do czynności prawnych, która na zasadach określonych w niniejszym regulaminie dokonuje Zamówienia w Sklepie Internetowym.

3. Konsument – Klient będący osobą fizyczną, korzystającą ze Sklepu Internetowego w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

4. Usługodawca – podmiot świadczący usługi sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.

5. Przedmiot transakcji - Towary wymienione i opisane na stronie internetowej Sklepu Internetowego.

6. Towar – rzecz ruchoma, prezentowana w Sklepie Internetowym, której dotyczy Umowa Sprzedaży. Usługa dodatkowa – usługa świadczona przez Usługodawcę na rzecz Klienta poza Sklepem Internetowym w związku z charakterem sprzedawanych Towarów.

7. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu ustawy Kodeks cywilny, zawarta pomiędzy Usługodawcą a Klientem, z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu.

8. Sklep Internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod adresem http://www.officina66.pl, za pośrednictwem którego Klient może złożyć Zamówienie.

9. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta określające jednoznacznie rodzaj i ilość Towarów, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży.

10. System teleinformatyczny – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego.


 
§ 2 Zasady ogólne

1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem http://www.officina66.pl

2. Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym przez Klienta jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie realizacji Zamówienia.

3. Sklep internetowy http://www.officina66.pl prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sieci Internet na terenie Polski, Europy i Świata (szczegółowy wykaz państw znajduje się w § 4 Koszty i terminy wysyłki).

4. Wszystkie Towary oferowane w sklepie www.officina66.pl są fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

5. W ramach wymagań technicznych niezbędnych do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca w celu realizacji zakupów, Klient powinien dysponować aktywnym kontem poczty elektronicznej (e-mail) oraz urządzeniem podłączonym do sieci Internet, spełniającym następujące minimalne wymagania techniczne:

a. przeglądarka internetowa: Mozilla Firefox w wersji min 15, Internet Explorer w wersji min 9, Opera w wersji min 10, Google Chrome w wersji min 12, Safari w wersji min 4 (nie gwarantujemy poprawnej pracy sklepu na starszych wersjach przeglądarek),

b. zalecana/optymalna rozdzielczość ekranu to 1366 x 768 pikseli. Strona jest jednak przystosowana również do małych rozdzielczości.

6. Klient zobowiązany jest do niedostarczania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujące przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich.

7. Sklep internetowy OFFICINA 66 oferuje sprzedaż wysokiej jakości wyrobów ze skóry, wyprodukowanych ręcznie we Włoszech przez toskańskich rzemieślników (MADE IN ITALY) trzech producentów: OFFICINA 66, Maledetti Toscani oraz Pratesi. Oferowane produkty obejmują: torebki damskie, torby męskie, teczki, aktówki, torby lekarskie, torby podróżne, torby profesjonalne, walizki, torby na ubrania, placaki, szaszetki, paski, portfele, obuwie, odzież, akcesoria skórzane oraz sztuczną biżuterię.


 
§ 3 Składanie zamówień

1. Wszystkie ceny podane na stronach internetowych www.officina66.pl są cenami brutto podanymi w złotych polskich, tam gdzie pojawia się waluta 'PLN'. Wszystkie ceny podane na stronach internetowych http://www.officina66.pl są cenami brutto podanymi w euro, tam gdzie pojawia się waluta 'EURO'. Podane ceny nie obejmują kosztów wysyłki poniżej kwoty 200 PLN.

2. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzone są za pośrednictwem Dotpay.pl. W momencie płatności, ceny podane w Euro są przeliczane na złotówki wg aktualnych kursów dostępnych na stronie Narodowego Banku Polskiego http://www.nbp.pl

3. Zamówienia są przyjmowane przez obsługę sklepu za pośrednictwem sklepu internetowego.

4. Zamówienia składane poprzez stronę internetową można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok. Zamówienia są realizowane wyłącznie w dni robocze. Zamówienia składane w soboty, niedziele i święta są realizowane pierwszego kolejnego dnia roboczego.

5. Zamówienie jest skuteczne, jeśli Klient prawidłowo wypełni formularz zamówienia i prawidłowo poda dane kontaktowe w tym dokładny adres, na który Towar ma być wysłany oraz numer telefonu i adres e-mail. Po złożeniu przez klienta zamówienia, otrzyma on informację mailową potwierdzającą przyjęcie zamówienia.

6. W wypadku gdy podane dane nie są kompletne, Sprzedający skontaktuje się z Klientem. Jeśli kontakt z Klientem nie będzie możliwy, Sprzedający ma prawo do anulowania Zamówienia. W przypadku gdy zamówienie zostało już opłacone, Sprzedający zobowiązuje się do zwrotu otrzymanej płatności.

7. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynach. Stan magazynowy jest aktualizowany w czasie rzeczywistym, ale nie częściej jak co 72 godziny. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja lub anulowanie całości zamówienia). Dotyczy to także produktów w danej chwili niedostępnych na stronie sklepu. Jeśli zamówienie zostało opłacone, Sprzedający dokonuje zwrotu otrzymanej kwoty. Ekspozycja sklepu internetowego nie stanowi oferty w myśl art. 661 kc.

8. Klient może wprowadzać zmiany w zamówieniu do momentu wystawienia dokumentu sprzedaży. Klient może wycofać złożone zamówienie w całości do momentu jego wysłania. Wprowadzanie powyższych zmian oraz wycofanie złożonego zamówienia możliwe jest poprzez kontakt za pośrednictwem e-maila pod adresem biuro@officina66.pl lub telefonicznie pod numerem telefonu 0048 508 390 521 lub 0048 730 286 256 (tylko w języku włoskim). W obu przypadkach, klient musi otrzymać email zwrotny, w którym Usługodawca potwierdzi możliwość wprowadzenia zmian w zamówieniu lub wycofania zamówienia.

9. Klient w procesie składania zamówienia może wyrazić wolę otrzymania paragonu lub faktury VAT, która może zostać załączona do wysyłanej przesyłki, wysłana listem poleconym lub przesłana drogą elektroniczną, na wskazany adres e-mail.

10. W trakcie składania Zamówienia, Klient może wyrazić zgodę na umieszczenie danych osobowych w bazie danych Sklepu Internetowego Sprzedającego w celu ich przetwarzania w związku z realizacją Zamówienia. W wypadku udzielenia zgody, Klient ma prawo do wglądu w swoje dane, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia.

11. Klient może skorzystać z opcji zapamiętania jego danych przez system w celu ułatwienia procesu składania kolejnego Zamówienia. W tym celu Klient powinien podać login i hasło, niezbędne do uzyskania dostępu do swojego konta. Login Klienta to podany przez niego adres e-mail. Hasło jest ciągiem znaków ustalanych przez Klienta. Hasło Klienta nie jest znane Sprzedającemu i Klient ma obowiązek zachowania go w tajemnicy i chronienia przed niepowołanym dostępem osób trzecich.

12. Po złożeniu przez Klienta skutecznego zamówienia, otrzyma on automatyczną odpowiedź ze sklepu potwierdzającą otrzymanie zamówienia.

13. Czas rozpoczęcia realizacji zamówienia pokrywa się z momentem wpływu wpłaty na rachunek bankowy podanego w potwierdzeniu zamówienia w przypadku płatności przelewem lub z momentem wpływu należności przelanych na konto sklepu przez Agenta Rozliczeniowego Dotpay.pl, który obsługuje pozostałe formy płatności udostępniane przez sklep internetowy.


 
§ 4 Koszty i terminy wysyłki
   

1. Tabela opłat za dostawę.
 

TABELA OPŁAT ZA DOSTAWĘ PRZEDPŁACONĄ:  POLSKA

 

DOSTAWA - KRAJ

KOSZT DOSTAWY

dla zamówień do 200 PLN

KOSZT DOSTAWY

dla zamówień powyżej 200 PLN

Kurier DHL: Polska

10 PLN

GRATIS

 

TABELA OPŁAT ZA DOSTAWĘ ZA POBRANIEM:  POLSKA

 

DOSTAWA - KRAJ

KOSZT DOSTAWY

dla zamówień do 200 PLN

KOSZT DOSTAWY

dla zamówień od 200 do 350 PLN

Kurier DHL: Polska

14,50 PLN

4,50 PLN

 

TABELA OPŁAT ZA DOSTAWĘ:  ZAGRANICA

DOSTAWA - KRAJ

KOSZT DOSTAWY

dla zamówień do 600 PLN

KOSZT DOSTAWY

dla zamówień powyżej 600 PLN

Poczta Polska: Unia Europejska (Austria, Belgia, Bułgaria, Cypr, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Gibraltar, Grecja, Grenlandia, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Islandia, Lichtenstein, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Malta, Niemcy, Norwegia, Rumunia, Portugalia, Słowacja, Słowenia, Szwecja, Wielka Brytania,Węgry, Włochy)

60 PLN

GRATIS

Poczta Polska: Państwa spoza UE (Andora, Albania, Białoruś, Bośnia i Hercegowina, Chorwacja, Czarnogóra, Macedonia, Mołdawia, Serbia, Turcja, Ukraina)

80 PLN

GRATIS

Poczta Polska: Kanada i Rosja

80 PLN

GRATIS

Poczta Polska: Szwajcaria

60 PLN

GRATIS

Poczta Polska: Australia

100 PLN

GRATIS

Poczta Polska: Stany Zjednoczone

80 PLN

GRATIS

 

2. Towar wysyłany jest na adres wskazany w formularzu zamówienia. Sklep poinformuje Klienta niezwłocznie o nieprawidłowo wypełnionym formularzu zamówienia, który uniemożliwia dokonanie wysyłki lub może ją opóźnić.

3. Towar jest dostarczany za pomocą wyspecjalizowanych firm kurierskich. Każda przesyłka jest objęta ubezpieczeniem od kradzieży lub uszkodzenia produktu.

4. Przesyłka dostarczona jest zgodnie z terminem podanym przy każdym towarze na stronach serwisu. Jest to orientacyjny czas dostawy (jeżeli produkt nie ma podanego terminu wysyłki, czas wysyłki jest określany na około 4 dni robocze). Przy wyborze opcji płatności „przelew” lub „płatność kartą lub przelewem online” do czasu podanego na stronach serwisu należy doliczyć czas zaksięgowania środków na rachunku bankowym sklepu (zwykle 1-2 dni robocze).

5. Dla przedpłaconych dostaw na terenie Polski do wartości zamówienia doliczana jest opłata 10,00 zł za dostawę dla zamówień poniżej 200 PLN. Jeśli wartość zamówienia przekracza kwotę 200 PLN, tj. kwotę wolną od kosztów przesyłki, Klient nie ponosi żadnych kosztów przesyłki. Doręczenia dokonuje firma kurierska DHL.

6. Dla dostaw za pobraniem na terenie Polski do wartości zamówienia doliczana jest opłata 14,50 zł za dostawę dla zamówień poniżej 200 PLN. Jeśli wartość zamówienia mieści się w przedziale od 200 do 350 PLN, Klient ponosi jedynie opłatę za pobranie w kwocie 4,50 zł. Doręczenia dokonuje firma kurierska DHL.

7. Dla dostaw poza teretorium Polski do wartości zamówienia doliczana jest opłata za dostawę dla zamówień poniżej kwoty 600 PLN. Jeśli wartość zamówienia przekracza kwotę 600 PLN, tj. kwotę wolną od kosztów przesyłki, Klient nie ponosi żadnych kosztów przesyłki. Doręczenia dokonuje Poczta Polska.

8. Jeżeli Klient w chwili odbioru przesyłki zauważy, że paczka posiada uszkodzenia, powinien postępować zgodnie z odpowiednimi postanowieniami Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. Prawo pocztowe. Zaleca się sporządzenie protokołu uszkodzeń w obecności kuriera oraz odmowę przyjęcia towaru.



 
§ 5 Płatności

1. Każda transakcja potwierdzana jest paragonem lub fakturą VAT.

2. Płatności za zamówiony towar można dokonać:

a) za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych DOTPAY. W ramach platformy DotPay akceptowane są następujące formy płatności:

* płatność kartą płatnicząw tym celu podczas składania zamówienia należy wybrać jako formę płatności DotPay, a po złożeniu zamówienia i kliknięciu ikony 'PŁACĘ', należy odszukać ikonę płatności kartą

szybkie przelewy w tym celu podczas składania zamówienia należy wybrać jako formę płatności DotPay, a po złożeniu zamówienia i kliknięciu ikony 'PŁACĘ', należy odszukać ikonę płatności danego banku

płatność PayPalw tym celu podczas składania zamówienia należy wybrać jako formę płatności DotPay, a po złożeniu zamówienia i kliknięciu ikony 'PŁACĘ', należy odszukać ikonę płatności PayPal

* płatności ratalne - w tym celu podczas składania zamówienia należy wybrać jako formę płatności DotPay; po złożeniu zamówienia i kliknięciu ikony 'PŁACĘ', należy na dole strony odszukać ikony płatności ratalnych, a następnie postępować według instrukcji. Minimalna kwota zakupu to 300 złotych.

Autoryzacji płatności online dokonuje profesjonalny system realizacji transakcji płatniczych online http://Dotpay.pl. Klient po złożeniu zamówienia i kliknięciu ikony 'PŁACĘ' zostaje przekierowany do serwisu, umożliwiającego autoryzację transakcji.

Dane DotPay:
DotPay SA Agent Rozliczeniowy, ul. Wielicka 72, 30-552 Kraków, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Kraków-Śródmieście w Krakowie, Wydział XI Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000296790, NIP 6342661860, Regon 240770255.

DotPay gwarantuje bezpieczeństwo płatności w ramach internetowej platformy. Zgodnie z wymogami organizacji płatniczych, firmy oferujące płatności online powinny spełniać rygorystyczne standardy bezpieczeństwa PCI DSS. Payment Card Industry Data Security Standard to światowy standard ustalony przez organizacje płatnicze (Visa, MasterCard) w celu ochrony danych osobowych posiadaczy kart oraz informacji związanych z transakcjami.

W momencie płatności, ceny podane w euro są przeliczane na złotówki wg aktualnych kursów dostępnych na stronie Narodowego Banku Polskiego http://www.nbp.pl

b) przelewem na konto bankowe sklepu:

Dane do przelewu na rachunek bankowy sklepu:

Edyta Bocian OFFICINA 66
ul. Wojska Polskiego 8/14
62-060 Stęszew
ING Bank Śląski S.A.
27 1050 1520 1000 0090 9385 0445 - dla płatności w PLN
PL 75 1050 1559 1000 0091 3188 8720 - dla płatności w EUR
SWIFT (BIC): INGBPLPW

Klient, który wybrał opcję płatności przelewem, jest zobowiązany do uiszczenia opłaty za złożone zamówienie w terminie do 3 dni od daty złożenia zamówienia, w przeciwnym wypadku zamówienie zostanie anulowane. W pozycji Tytułem należy podać numer zamówienia oraz imię i nazwisko osoby, która dokonała zamówienia, jeśli przelew nie jest opłacany z konta bankowego osoby składającej zamówienie.

c) płatność za pobraniem do kwoty 350 złotych.



§ 6 Odstąpienie od umowy

1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni (podstawa prawna: art. 27 Rozdział 4 (Prawo odstąpienia od umowy) ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta). Termin ten jest terminem nieprzekraczalnym i liczy się od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi – od dnia jej zawarcia. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres mailowy Usługodawcy biuro@officina66.pl. Klient musi żądać wysłania email zwrotnego, w którym Usługodawca potwierdzi otrzymanie maila, o którym mowa.

Dokument odstąpienia od umowy zawartej na odległość i zwrotu towaru powinien zawierać następujące pozycje i informacje:

 
Dotyczy paragonu / faktury VAT nr:                                                                                                                                                                                                                                               

Imię, nazwisko oraz adres Klienta: 
 




 

Miejscowość:
 
 

Data:
 
 

Nazwa towaru: 
 
 

Cena brutto:
 
 

Ilość zwracanego towaru:
 
 

Przyczyna zwrotu
Oświadczam, że odstępuję od umowy sprzedaży i rezygnuję z ww. zamówionego towaru w sklepie internetowym OFFICINA 66, gdyż (wskazać przyczynę zwrotu):

 
 


Uwagi: 

 

 

Proszę o zwrot gotówki na następujące konto: 
 
 


Oświadczam, że odstępuję od umowy sprzedaży i rezygnuję z ww. zamówionego towaru w sklepie internetowym OFFICINA 66, gdyż (powtórzyć przyczynę zwrotu): _____________________________________________________ .

Oświadczam, że zapoznałem się z warunkami zwrotu określonymi w Regulaminie sklepu, w tym w szczególności z koniecznością dołączenia do niniejszego dokumentu faktury lub paragonu wystawionego w związku ze sprzedażą ww. towarów.
 
.............................................................
(czytelny podpis Klienta oraz data)

UWAGA: Zwracany towar prosimy odesłać na adres widoczny na etykiecie adresowej naklejonej na paczkę z otrzymanym/i przez Państwa produktem/ami.


2. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Produkty powinny zostać zwrócone w stanie nienaruszonym, nie powinny nosić śladów użytkowania, powinny zostać dostarczone w oryginalnym opakowaniu wraz ze wszystkimi częściami dołączonymi do produktu (np. pasek, części wymienne, woreczki, itd.). Towar odsyła Klient na własny koszt.

3. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na adres Usługodawcy. Aby dokonać zwrotu należy wydrukować i wypełnić dokument zwrotu oraz przesłać towar wraz z paragonem lub fakturą na adres sklepu.

4. Zwroty pieniędzy realizowane są przez sklep przelewem na wskazany przez klienta rachunek bankowy.

4. Zgodnie z ustawą, możliwości zwrotu NIE PODLEGAJĄ: świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą Klienta, przed upływem terminu, dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych po usunięciu przez Klienta ich oryginalnego opakowania, umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym, świadczeń o właściwościach określonych przez Klienta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą (czyli np. produkty, które zostały spersonalizowane), świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócona lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu, dostarczania prasy, usług w zakresie gier i zakładów wzajemnych (podstawa prawna: art. 38, Rozdział 4 (Prawo odstąpienia od umowy) Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta).



§ 7 Procedura reklamacji

1. Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Czas gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach sklepu. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Klient może także przeprowadzić procedurę reklamacyjną z tytułu Gwarancji za pośrednictwem Sprzedającego.

2. Reklamacje należy składać na adres Usługodawcy. Towar odsyła Klient na własny koszt.

3. Składając reklamację należy dostarczyć do Usługodawcy reklamowany produkt wraz z dowodem zakupu i wypełnionym zgłoszeniem reklamacyjnym, dostępnym w Panelu klienta po zalogowaniu się na stronie sklepu w zakładce Reklamacje Napisz zgłoszenie. Po wysłaniu zgłoszenia, na Państwa adres e-mail zostanie wysłane potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia wraz z jego numerem identyfikacyjnym.

Zgłoszenie reklamacji można także przesłać listem poleconym za potwierdzeniem odbioru na adres Usługodawcy:
​Edyta Bocian OFFICINA 66
ul. Wojska Polskiego 8/14
62-060 Stęszew

W przypadku wybrania tej formy zgłoszenia reklamacji, zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać następujące pozycje i informacje:
Zgłoszenie reklamacyjne sporządzone w dniu ...............
1. Imię i nazwisko wnoszącego reklamację: ...............
2. Adres: ...............
3. Data dokonania zakupu: ...............
4. Nazwa towaru: ...............
5. Ilość zakwestionowanego towaru: ...............
6. Cena brutto: ...............
7. Dokument sprzedaży (w załączeniu) paragon / faktura nr: ...............
8. Dokładny opis wad i przedmiotu reklamacji: ............
9. Data i okoliczności stwierdzenia wady: ............
10. Żądanie reklamującego (naprawa towaru / wymiana towaru / zwrot pełnej ceny towaru / częściowy zwrot ceny towaru): ............
Oświadczam, że zapoznałem się z warunkami reklamacji określonymi w Regulaminie sklepu, w tym w szczególności z koniecznością dołączenia do niniejszego dokumentu faktury lub paragonu wystawionego w związku ze sprzedażą ww. towarów.

.......................................................
(czytelny podpis Klienta i data)


4. Usługodawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta usługodawca naprawi lub wymieni reklamowany towar na nowy, pełnowartościowy lub zwróci wartość kupionego towaru. Podstawą otrzymania zwrotu pieniędzy jest odesłanie do sprzedawcy podpisanej korekty faktury sprzedaży lub paragonu.

5. Jeżeli towar jest niezgodny z umową, Klient może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności. (Ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego).

6. Klient traci uprawnienia określone w pkt. 5 niniejszego paragrafu, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem.

7. W przypadku jakichkolwiek wątpliwość dotyczących zwrotu, wymiany lub reklamacji zakupionego towaru Klient proszony jest o kontakt mailowy lub telefoniczny ze sprzedającym w celu ustalenia dalszego toku postępowania



§ 8 Polityka prywatności oraz ochrona danych osobowych

1. Przetwarzanie danych osobowych następuje na zasadach określonych w przepisach Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).

2. Składając zamówienie w sklepie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla celów realizacji umowy. Podanie danych osobowych przez Klienta oraz zgoda na ich przetwarzanie są niezbędne do zrealizowania zamówienia przez sklep. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych.

3. Administratorem baz danych osobowych przekazywanych przez klientów sklepu internetowego w związku z zakupami jest Usługodawca. Zbiór danych osobowych jest zarejestrowany w bazie Generalnego Inspektora Danych Osobowych.

4. Dane osobowe wykorzystywane są w celu realizacji umów sprzedaży, w zawiązku z tym mogą być przekazywane podmiotom odpowiedzialnym za dostawę zakupionych towarów do klienta oraz, w przypadku zakupów na raty, instytucjom kredytującym zakup. Klienci mają prawo dostępu do treści swoich danych oraz do ich poprawiania. Dane są przekazywane dobrowolnie.

5. Informacja o metodach i środkach technicznych służących wykrywaniu i korygowaniu błędów we wprowadzanych danych:

a. W trakcie składania Zamówienia, do momentu naciśnięcia przycisku „Złóż zamówienie” Klienci posiadający konto w Sklepie internetowym mają możliwość samodzielnego korygowania wprowadzonych danych poprzez edycję profilu konta.

b. Weryfikacji danych lub korekty Zamówienia można dokonać także poprzez wysłanie wiadomości e-mail do Usługodawcy na adres biuro@officina66.pl

c. Klient ma możliwość zmiany danych wprowadzonych podczas tworzenia Konta w każdym czasie w ramach udostępnionych opcji.

6. Informacja o zasadach i sposobach utrwalania, zabezpieczania i udostępniania przez Usługodawcę drugiej stronie treści zawieranej umowy:

a. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści zawieranej umowy następuje przez przesłanie stosownej wiadomości e-mail po zawarciu Umowy Sprzedaży.

b. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści zawieranej Umowy Sprzedaży następuje przez wysłanie Klientowi na podany adres e-mail treści zawieranej umowy lub przez przekazanie Klientowi specyfikacji Zamówienia oraz dowodu zakupu.

7. Treść zawieranej umowy jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie teleinformatycznym Usługodawcy oraz udostępniana na każde żądanie Klienta.



§ 9 Zmiana Regulaminu

1. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Wszelkie zmiany Regulaminu obowiązują od daty opublikowania ich na stronie biuro@officina66.pl. Zamówienia złożone przed datą wprowadzenia zmian do niniejszego Regulaminu są realizowane na podstawie zapisów obowiązujących w dniu złożenia zamówienia.

2. Klienci posiadający konto w Sklepie zostaną poinformowani o zmianie Regulaminu za pośrednictwem korespondencji e-mail.

3. Jeżeli w czasie, jaki upłynął od ostatniego logowania nastąpiła zmiana Regulaminu Sklepu, Klient akceptuje lub nie jego postanowienia po zmianach. W przypadku braku akceptacji warunków Regulaminu, w szczególności po wprowadzeniu jego zmian, zakupy w Sklepie internetowym nie są możliwe.

4. Klientowi, który nie akceptuje wprowadzonych w Regulaminie zmian przysługuje uprawnienie do usunięcia konta w każdym czasie.

5. Zamówienia złożone przez Klientów przed wejściem w życie zmian Regulaminu będą realizowane według dotychczasowych postanowień Regulaminu.



§ 10 Postanowienia końcowe

1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. 2000 nr 22 poz. 271 ze zm.), ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141 poz. 1176 ze zm.), ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 ze zm.).

2. Spory wynikające ze stosowania niniejszego Regulaminu i w związku z wykonywaniem zawartych umów między Sklepem a Klientami, będą rozpatrywane przez Sąd właściwy według przepisów o właściwości rzeczowej i miejscowej zgodnie z ustawą z dnia 17.11.1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U. nr 43 poz. 296 ze. zm.).





















 

Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopgold.pl. Projekt i wykonanie ConDesign.
Do działania sklepu konieczna jest włączona obsługa Javascript oraz Ciasteczek (cookies).